onsdag 2 mars 2011

Sjuk :'(

Igår var jag sjuk, eller inte sjuk direkt men jag har varit jätteförkyld så jag red inte för Åsa igår, men jag åkte ut till Hösa för att pyssla om min lilla gubbe och kolla på hans nya fina skor :)
Och jag försökte göra en blogg i hagen med Dalle och Dolly men Dalton var så sur och Dolly ville inte ens titta åt mitt håll, så den blev ganska misslyckad x)
En positiv sak är dock att jag äntligen lärt mig föra över videor från min mobil till bloggen, så äntligen kan jag filma i stallet och visa er <3

Var ni i Göteborg i helgen? Köpte ni något snyggt?
Jag var inte där min min goda vän Ebba köpte ett par mörkblå Whittakerbyxor (L) Jag vill verkligen har sådana, fast röda (a) Men tills dess att jag får lite pengar får jag väl glo avundsjukt på hennes och på alla andras...

Indra, Dalton, Tarra <3








                                                                   //Annie (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar