torsdag 3 mars 2011

Dag 10 - Mina drömmar

Den självklara drömmen som jag tror alla vet är att få köpa loss Tarra från Fenix eller åtminstone hyra henne, och köpa är ju som sagt bara en dröm, däremot är hyra inom räckhåll, även om jag måste luta mig framåt lite för att det ska hända.
Om jag hyrde Tarragona skulle jag ställa henne på Hösa om det inte var möjligt så kanske Grevaryd (Privartägt stall, precis utanför samhället jag bor, cykelavstånd) eller Slätthög (Ridskola, en mil från där jag bor, buss finns.)
men det är på Hösa som jag har alla mina vänner finns <3
Och OM jag hyrde Tarragona skulle jag tävla lokalt eller någon regional bara för att det är roligt och för att Tarra älskar att hoppa <3
Jag skulle se till att hon blev den lyckligaste ponnyn i världen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar